Nuffnang ads

Tuesday 30 June 2015

(Day 20)Single Woman 30-days Blogging Challenge




Ramadhan Kareem !

Pelik pulak aku dah tanda siap siap dalam kalendar tetiba ada jugak hari yang miss. Aku yang nyanyuk or memang sistem ada masalah. Hmm I just wonder.

Ni baru siap berbuka semua. Then berehat kejap before masuk Isyak kan.


Satgi nak iron baju kerja abang ipar aku pulak. Baju Husna dan baby lagi. Noi cakap aku macam bibik tapi nak buat cemana nanti aku pergi sambung belajar kakak aku yang tanggung aku belajar so kena la berkorban tenaga sikit. Dekat degree nak mintak duit dengan siapa kalau bukan dengan kakak aku.


Describe your most difficult breakup and what you learned from it.



Aku malas nak ingat apa yang jadi, tapi apa yang aku belajar dari dia adalah:


Friendzone adalah perkara paling selamat. Walaupun dia dah confess ke apa ke jangan berharap sebab confess tak semestinya you're the one. Jumpa parents set tarikh kahwin tu baru betul.


Then, jangan terlalu mudah berharap.

And, if dia tengah berusaha nak move on dari sesiapa terus jauhkan diri. Mungkin dia cuma cari seseorang untuk atasi feeling dia. Bila dia dah okey sekelip mata dia boleh blah.


Dan jangan sesekali tinggalkan kawan untuk boyfriend or girlfriend.



Bai.

No comments: