Nuffnang ads

Sunday 28 June 2015

(Day 19)Single Woman 30-days Blogging Challenge




Ramadhan Kareem gais. It's already 2. 20 am in the morning and I still can't sleep because there are so many thoughts running through my useless mind.


Just another sleepless nigh.


Tadi gigih aku buat nota dekat junior. Tak tahulah kenapa rajin sangat taip semua nota tu padahal tak perlu pun. Tapi mungkin sebab dah tak tahan kan nak mereput kat rumah lelama tanpa aktiviti yang berfaedah so aku buat jela.


Dah baring atas katil then terkelip kelip macam orang separuh nak mati. Dah sejam aku cuba tidur tapi macam takde hasil langsung. Pity me okay. *cries.

Satgi mesti Batrisyia bising cakap nak tidur tapi takpun. Heh


Pastu aku bukak lah laptop sebab dah takde apa nak buat sangat.


What is something about you that people would be be surprised to learn?



Aku manusia yang tak tidur malam.
Kalau aku tidur awal tu mesti aku tengah tak sihat. Dan rahsia berat aku jatuh mendadak sampai tak cukup 50 kg adalah disebab aku tak tidur malam. Badan tak sihat langsung.



Aku boleh makan nasi walaupun tengah malam tanpa risaukan aku akan gemuk.
Selalu kalau aku ngadu dekat Bat aku baru siap makan nasi jam dah pukul 1 pagi mesti dia akan jerit "the heckmu!!!!"
the life of asmaa akmal memang cenii

Aku jenis bising gila kalau kau dah rapat dengan aku. Takpun kalau aku rasa selesa nak borak dengan kau.
Sebagai manusia yang bernama asmaa bising dan unsoundness of mind itu berpisah tiada. Hari tu Boyan call aku, pastu dia terperanjat bila otp dengan aku sebab aku terlalu lah bising dan dia cakap wei kau ni bising gila. Sebab tu lah aku tak suka otp sebab bahaya nanti semua sakit jantung.





Yang ni last.

Pikir sendiri.



Selamat bersahur gais.

No comments: