Nuffnang ads

Saturday 27 June 2015

(Day 18)Single Woman 30-days Blogging Challenge




Ramadhan Kareem guys. Dah 10 hari kan kita puasa.

Alhamdulillah, alhamdulillah dan alhamdulillah. Syukur kepada Illahi kita masih berpeluang meneguk setitis air bagi menghilangkan dahaga setelah seharian berpuasa.


Aku tengah skype dengan Bat. Dia tengah update blog jugak. Do visit her blog here. You'll know more about her.


Sebenarnya aku nak tidur. Dah masuk dalam toto. Dah wish goodnite dekat Bat dekat kesayangan semua. Then aku otp dengan Bat pastu Bat ajak skype lalu kami pun berskype dan maka gagallah impian aku nak tidur awal malam ni.



If you could have a conversation with yourselves in high school, what would you say?


First aku nak cakap jangan couple. Nanti menyesal.


If laa masa boleh diundurkan aku taknak terima sesiapa pun dalam hati aku. Aku nak friendzone semua orang. Aku tak kata lah aku menyesal dengan apa yang terjadi but if laa kan masa tu boleh diundur tu aku nak diri aku mengharungi segala suka duka seorang diri,


Pastu, aku nak pesan lagi. Jangan PERCAYA  dekat sesiapa pun.


They don't deserve it.



Ha lagi aku nak pesan, jangan bersedih if takda kawan kerana akan ada jugak suatu hari nanti. Cuma sabar sikit. InsyaAllah akan ada pelangi selepas hujan.


Yang paling penting, kalau dapat panggilan ke mana mana pergi je. Jangan ikutkan kawan. jangan ikutkan hati sedih. Semua tu akan hilang.


Tu je la kot antara yang aku nak perbetulkan masa dekat sekolah dulu.



Tapi aku percaya redha pasrah sesuatu yang terjadi adalah di atas kehendak Dia. Dan mungkin kalau aku tak alami semua tu mungkin aku tak akan jadi aku yang sekarang.



Namo namo ingat perkara lepas okey asmaa.


Stay strong !

No comments: