Nuffnang ads

Friday 26 June 2015

(Day 16)Single Woman 30-days Blogging Challenge




Ramadhan Kareem.



Ni hari ke 16 untuk yang hari ni. Yang post ke 15 sebab cover yang tertinggal.


If you planted a time capsule rn of your life to be opened in 20 years, what would be in it?



Lawa tak time capsule aku.

Okey sekarang umur aku dekat 20 dah. 19 tahun 3 bulan dah,


Kalau tambah 20 years lagi weh dah tua dah. Umur aku kira dah around 40 la kan. Tak sia sia aku belajar math selama ni.



Okey aku rasa masa tu aku dah kembali kepada penciptaNya.

Serius weh sekarang ramai muda remaja baya aku yang meninggal. Kawan batch aku yang aku kenal dah 3 orang meninggal. Tu tak campur lagi yang asyik masuk newspaper. Yang meninggal semua baya baya aku je.


Bersyukur boleh harungi 30 hari Ramadhan kali ni dengan family setelah di rantauan kan. 5 tahun di asrama setahun di asasi. 





Ayuhlah kita ambil masa sejenak. Merenung dan bermuhasabah.


Kepada kawan kawan aku, if la aku pergi dulu, deactivate semua acc sosial aku. Pasword aku korang semua tahu kan. Ni amanah tau untuk korang. Please buat if korang sayang aku. Terima kasih!


Masa tu jugak aku nak tengok siapa yang benar benar berada dalam kesedihan lepas aku takde. Siapa yang berbisik dalam hati dia " seandainya asmaa masih ada"


Dan siapa yang bakal hadir di pengebumian aku. Kucup dahi aku kali terakhir.


"Kita mengharapkan jodoh  yang datang dulu tertunggu tunggu. Tapi kita lupa kematian itu juga satu jodoh."


Serius zaman sekarang tak perlu lah nak fikir jdoh sangat. Terlalu banyak perkara dan amanah yang masih belum terbuat.


p/s: Aku sayang korang semua.



Tatata.

No comments: