Nuffnang ads

Thursday 9 April 2015

The life of Lekir Amethyst

Nama diberi toi . Nasib tak jadi tomyam.


Hidup Toi ni macam lifeless gila sebab masa dia banyak dengan headphone merah dia tu je. Aku rasa kami macam katak yang melalak gila bila panggil dia. Sumpah kami macam orang gila. Lagu yang dia pasang pun kami boleh dengar. Wei Toi volume kuat tu tak pecah anak telinga ke?

Aku suka sangat kalau dia cakap "leggo nana". Kami selalu play the part leggo nana sampai Bat dengan Noi menyampah.


Haa toi si hotsetap WeChat. Dia suka sangat selfie sampai memory phone dia penuh dengan selfie je. Kalau dia pergi mana mana mesti ada je mamat wechat tegur dia. Terasa macam dia retis pulak sebab pergi mana mana ada orang kenal. Rajin betul Toi duduk melayan chat chat. Kalau aku hai memang tak akan. Tapi Toi bahagia. 

Sejak 2 3 hari ni Toi duduk dilamun cinta. Aku pun penat tengok dia bila si dia tak mesej sebab busy dengan exam. Handsome jugaklah mamat tu. Toi, nanti kahwin ngan Pareez jangan lupa jemput aku. Aku nak pegang gaun kahwin mu nanti. 



Aku sedih sikit sebab course degree yang Toi pilih tu terpisah dari kami semua. Kami semua ambik bahasa tapi dia je yang ambik science admin. Kami mungkin dekat Shah Alam tapi Toi dekat Seremban. Sedih sikit. Tapi nasib aku dengan dia duduk Terengganu so tak ada masalah la bila nak lepak sekali.


Takpe Toi, nanti kami pergi melawat mu hokey.



Aku dah boleh hafal baju Toi setiap hari. Baju Toi banyak warna merah. Handphone dia pun warna merah. Suka benor warna merah.


Toi. aku harap mu bahagia dengan pilihanmu. Haa jangan nangis seorang. Sebab aku tak suka. Pastu kalau ada masalh tell me anytime. love you sayang. Aummmmm aummm


No comments: