Nuffnang ads

Friday 27 March 2015

LAST CLASS FOUNDATION OMG



           Hyyyy Asmaa akmal. it's me, your dearest top most adorable cute pretty honest kind innocent lovely tiyaa ever. *mohon tahan jgn muntah lg* Now, im waiting for our last elc speaking class to end. The end of this class also means the end of our foundation lecture. for.ever. SAD ok SAD change your mood to SADDDD everybadyy



          Because im just too bored listening to speeches infront so i on la my laptop but then asmaa si model victoria secret nie kidnap pulak huhh. But now, i got my laptop back and im updating her blog on behalf of her well because she allowed me to sign in her gmail k not curi2. 

          Well at least maybe someday, when we had to live separate away and far from each other, then if and only if your memories about me getting fade from day to day till you almost forget me * I KILL YOU IF IT ACTUALY HAPPENED WITCH!*, so then when you open your blog, found this entry, i hope at least, it will automatically remind you of me :' OK? remind you of US. 



         Penat la weh speaking, tak feel~~ Act td time aku nk update si tuah nie la suruh aku buat post full english hamboi mentang2 kelas elc yee. xmo. nak rojak jugak i dont care.

         Perut pun dah kenyang nie mkn roti telur. Sebab Selain kelas, hari nie jamuan penutup uolss kata lainnya farewell party la konon. kitorang buat kelas nie sambil makan2 ha uolss ada? hehehe actually hari nie persuasive speech je sebenarnya. And asmaa, u did your speech very well k seriesly ok dah puji budak nie takleh lebih2 nanti terbang sampai kayangan tak balik2 karang susah. nanti secret admirer dia cari nak jwb hape.

         Jamuan nie bukan roti canai je tau, ada nasi lemak, ada pizza farisya masak,kek secret recipe nuri sponsor,cocktail hasil tangan semak dgn noi,puding adawiyah, dan paling penting ada polysterene *entah mcm mana eja benda alah nie* yg hampir2 hilang. kalau hilang td mak weh agak2 kitorang makan dgn tapak tgn , minum air pakai tuang masuk mulut je eh? 

        Apa lagi nak merepek. Currently aku dah kat bilik dah, kelas habih pukul 2 weh series lama gila kelas elc hari ni dari pukul 8 sampai 2 tapi x mengantukk magic kan? maklumlah kelas last. kelas madam mazni pulak tu mana pernah ngantuk.



Bentar ya red velvet nak mencelah jap.



Sedapnyaa






nak nieeee!!!



Now sebab aku malas nak mandi malas nak study malas nak gerak ke mana2 jd aku nk tulis lagi panjang2 izinkan ye tuan hamba. 

        Sempena last kelas hari nie, aku nak buat appreciation la sikit dekat classmate paling havoc uitm kuantan 2014/2015 iaitu LAW H!!!!!!!!! YEAHHHHHHH k mcm hambar je? tak kesahlah. hambar itu cool. yg penting sekarang nie, sepanjang dua sem dgn depa, live dekat uitm kuantan yg besar teramat nie bahagia tiap2 hari. i love you all and i will i will i will i willlllllll misss yooouuuu allllllllllll sangat sangat. dah rasa dah rindu tu nie haa belum betul2 habis lagi nie. all the best final, and all the best for your futue everyone. moga jumpa di syurga.

        Paling penting ni ha, appreciation aku dekat tuan empunya blog nie. dear ASMAA AKMAL MAD DIN. aku sayang mu ketat2 simpul mati kunci besi 14 kali. aku mintak maaf atas semua salah silap aku terhadap dirimu Asmaa, selama aku kat sini. SEMUA k semua. maafkan aku. dan aku maafkan salah mu kat aku kalau ada. 0-0 gitu nahh


hubby nk menyelit jugak

        Ehhh jap mu janji ngn aku nk tunaikan cita-cita aku sebelum balik last day nanti jgn lupa. kalu x merana menyesal xsudah la aku hmmmm tolong eh? hahaha mu je boleh tolong ak tunaikan cita cita nie. ok sambung.

        Nk describe pun mcm xbest describe sini. cuma ringkasnya, orang yg xkenal asmaa akmal mungkin akn kata budak nie dah pahal perangai terencat semacam unsound mind ke apa? tp whatever pun lah yg org judge, kami yg berkepit dgn dia sepanjang detik nie lebih mengenali queen kita nie k. paling penting emosi dia nie kadang2 xstabil.
first selfo dgn asmaa guna enset org tu haaa tak malu


       Banyk lagi la aku nk mengarut tp nanti lah ye aku sambung atau aku buat entry baru haha. btw thank you majlis hari nie hasil usaha keras asmaa, aimi dengan aziz. good job.


      Lagi satu, aku tak tau la siapa kawin dulu nanti but tak kira la bila bila pun jangan lupa jemput. insyaAllah kalau kami , sahabat selamanya mu ni dipanjangkan umur, kitorang akan gi jadi tukang tolong pegang gaun mu yg celeret kat belakang tu nt hahaha. 

      Lagi satu lagi satuu, Final minggu depan kan awak kan? aku tau mu x amek law. aku pun. tapi aku harap kita buat yg terbaik walaupun aku sedar aku sepatah pekatan pun xstudy lagi. takpe takpe hari ni jumaat. paper isnin. lambat lagi kan kann? hahaha cuma aku sangat sangat lah xmo repeat. aku harap kawan2 aku takde yg kena repeat jgk. seksa.
jgn jadi macam koala nie tau, xsedar hape.
                                                                          

      And And aku nk gitau jugak, Aku ingat first day aku kenal mu yg kita melompat lompat depan pintu rumah aku sebab jumpa classmate pertama masing2. hahahaha pastu aku ingat kita kena kejar ngn budak mana entah kat taman gelora. aku ingat kita kena kejar ngn monyet kat tc. aku ingat kita makan sepanjang hari sampai kembung kat melaka. aku ingat kita guna perfume free tiap kali gi watson. aku ingat kita sewa kete and mu jadi driver paling scary aku pernah naik. aku ingat kita partner asignment, aku ingat kita group sama the whole sem elc speaking. aku ingat kita pernah terbaring betul2 depan pagar uitm mujur xdek kete lalu kalu x kena lenyek dh pdn muka. aku ingat denim night kita gi stemboat jalan beserah. aku ingat kita round kuantan seharian jalan kaki alasan nak cari penal code tapi xbeli pun sebab habis. aku ingat kita gi hiking bukit panorama sama group, kita gi camping sekhemah. Dan banyak lagi. Aku akan ingat sampai kapan pun bak kata indon dan paling penting , kita buat semuanya dengan TLP. Bat. Noi. Tie. Mak. aku akan ingat sampai bila bila.



STAY STRONG,STAY PRETTY.  
Terima kasih untuk segalanya ASMAA. terima kasih banyak.


Typing with Love,
Tiyaaaaaaaaaa. @kasturigarnet





No comments: