Nuffnang ads

Monday 1 December 2014

a new beginning

Assalamualaikum and haloo pretty people.

Hari ini dah 2 Disember 2014 dah hari ini aku dah start kuliah. Semalam seusai aku sampai UiTM dan kemas bebarang aku mama Erni tetiba ajak pergi jalan-jalan. Aku pun apa lagi terus cakap yes. dan kami semua roomates pergi ikut mama Erni.

Btw, aku dapat sebilik dengan Bat, Zati dan Erni. Pergh heaven senyum memanjang. Dan rumah aku kami empat orang je bebudak law. Yang lain teslian semuanya. Aku memang krik krik la dengan diorang sebab aku kan dah ada geng, same goes to them. So memasing buat kerja sendiri dan rumah aku senyap gila. Masing-masing duduk dalam bilik jarang keluar bilik. Ruang tamu kosong je. Pelik kan. Maybe sebab awal lagi kot dengan kata lain kami tengah cuba menyesuaikan diri dengan orang baru. Hihihihi

Kelas aku macam biase dengan perangai bising-bising lagi. Tiada apa yang berubah. Group Homa sama blok dengan aku so kitorang macam agak kerap terserempak. So kitorang taklah jadi macam sem 1 payah jumpa. Hmm sadis betol.

Hmm aku rasa tenang lepas balik Kuantan. Tiada lagi stress kena marah  sebab suara aku terlalu kuat. Dan tiada lagi nak bebel aku kalau aku malas nak mandi ke, makan ker ape ke. Simple.

And aku rasa hidup aku sebagai ajk GIA busy sikit kot. Doakan hati aku sado dengan jadual kelas yang agak paat ditambah pulak subjek yang kena struggle. 

Dan moga sem 2 ini dipenuhi kerahmatan. InsyaAllah.Biiznillah. 

No comments: