Nuffnang ads

Saturday 4 July 2015

(Day 24)Single Woman 30-days Blogging Challenge




Ramadhan Kareem gais!


If you could relieve ONE day of your life, what would it be? And would you change anything?


Kalau lah aku ada mesin masa kan, aku nak undur balik masa aku dapat tawaran ke MRSM masa form 1.


Masa tu muka mak aku happy sebab aku dapat pergi sekolah jauh. And aku nak pergi tapi atas sebab peribadi aku, dengan bodohnya aku tolak. Muka mak aku sedih gila kot. Okey sebak setiap kali fikir masa ni,



Oleh sebab tulah bila mak suruh aku stay sekolah lama masa sekolah menengah aku tabahkan hati jer. Sebab dah pernah kecewakan mak aku.


If laa hari tu boleh datang balik , aku akan pergi.



Tapi memang tak akan. Tapi aku belajar sesuatu. If ada peluang terus grab. nanti menyesal.

Sekian,

No comments: