Nuffnang ads

Thursday 2 July 2015

(Day 23)Single Woman 30-days Blogging Challenge





Ramadhan Kareem guys!

Yeay hari ke 23 dah. So after cukup hari ke 30 nak berhenti lah kejap sebab entri terlalu banyak . Shizz mesti orang cakap aku perasan syok sendiri.

Maafla. Hahahahaha


Talk about a moment when you got annoyed with a married friend, a person in a relationship, or a person with kids! (Be honest! No judgement)


Haa aku takde idea sebenarnya ni. Bab bab kritik orang ni malas sikit.


Haa aku ada satu pengalaman ni. Aku ada seorang member yang couple. Then aku rapat gila dengan boyfriend dia sebab kami pernah gaduh. Bila baik balik kami memang rapat la. It's normal la kan.


Mula mula kami rapat. Dia selalu cerita masalah boyfriend dia dekat aku. And same goes to him. So kira aku orang tengah. Then diorang ada masalah besar yang melibatkan maruah jugak.


Then aku sekali lagi terpaksa jadi orang tengah nak baikkan kedua belah pihak. Tapi menda tu tahan sebulan je. Then diorang clash.


Biasanya kalau orang couple then clash mesti akan jadi strangers. Tipulah 100% jadi macam friend balik kan. Tapi after diorang clash, ex bofriend dia still rapat dengan aku. Yelah dia clash dengan kau bukan dengan aku.



Then aku kena pulau. Sebab dituduh perampas. Lol tak matang gila.Ramai gila kutuk aku masa tu.



Serius aku cakap, if ada someone nak dekat boyfriend aku. Aku akan tanya dia. Dia nak stop layan or putus dengan aku. Aku tak nak ada masalah or dia bagi harapan dekat sesiapa. If dia pilih untuk menduakan aku, sorry to say aku blah je.Kalau dia tak boleh buat keputusan aku block je terus dia dalam hidup aku. (bakal suami mohon alert)


Ha gitu.



Aku annoying kot sebab susu dibalas tuba.

So aku nak cakap, ada girlfriend or boyfriend biar matang sikit. Bye!

No comments: