Nuffnang ads

Wednesday 17 June 2015

(Day 6) Single Woman 30-days Blogging Challenge

Hallluuuuu people. Ramadhan kareem.


Esok dah puasa. So kepada umat Islam dekat seluruh dunia (walaupun takdak orang baca pun) aku ucapkan selamat berpuasa. Jangan cuba nak ponteng puasa!


Moga amalan tahun ini diterima Allah dan semoga tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya. Aamin.

Mohon maafkan salah silap aku ye kawan kawan, sahabat sahabat. I love you guys!

Aha malam ni aku gembira sikit. Sikit ke banyak eh? Entohlah. Tadi aku baca blog Mijah pastu dia update la pasal meaning nama dia. Aku pun macam gatal tangan nak taip jugak.



O M G ! Aku jumpa sesuatu. Hahaahahahaha aku jerit gelak kuat gila. Astagfirullah apa aku buat ni.



Aku tak tahu nampak ke tak. Tapi whtv la. Aku penat dah nak soal kau banyak kali. Ni Allah tolong kau tahu. Makbul dah doa aku. Aku rasa kalau aku baca habis pun kau tak marah sebab ni macam kau suruh aku baca kan. Macam kau dah dapat hint aku terjumpa jugak one day. Yeayhhhhh kentang. I got you. Nanti aku belanja cadbury harga RM5.20.

Okey. topik malam ni adalah:


Sound off on the quote "Every woman has the exact love life she wants"

Act, aku tak paham pun. Lololol. Aku pun ws Bat semate nak tanya hal tu. Peh peh apakah.



Okey Bat pun bagi explaination.


Love life?

Love hmmm hmmm.


Hambarnya nak cakap pasal mende alah ni.


Tapi cakap jela. Bagi aku love life yang aku impikan adalah yang tak banyak karenah dan saling memahami.


Tapi, sebagai gadis yang masih belum berkahwin, love goals aku adalah nak buat banyak 'cita-cita' dengan kawan baik.


Untuk yang 'masa hadapan' malas lagi nak fikir.


Dulu aku selalu impikan banyak perkara nak buat love life laa katakan. Tapi bila aku tahu perkahwinan tak seindah yang disangkakan baiklah aku kejar cita-cita yang lain dulu.








sumber: carian ilmiah




Wei menangis air mata berdarah nak tunggu saat ni. Ada orang cakap dekat aku, nanti bila dah  kahwin pergilan jalan jalan,


Hell no! Masa tengah bujang pun boleh pergi. Sekarang ni aku buat travel kecil kecilan sahaja. Sebab takde duit. Duit parents pegang lol sedihnya lahai.


Adik ipar kakak aku belum kahwin and now she is travelling around the world. I adore her so much. Dahla travel pakai duit sendiri. Hii seronok gila kot travel dengan kawan sendiri.


Wei, family kau cane?


Bukan nak belakangkan family tapi travelling with bestfriends ni macam satu impian aku. kalau dengan family bila bila masa boleh buat. Tapi mak aku cakap, for now cannot. Tok aku sakit takde orang nak jaga. Tak boleh nak travelling pun.

Mohon menangis untuk aku.


Okey macam tak sampai maksud pun. Tapi tak kesah.


Okeylah selamat bersahur. Jangan lupa tidur awal macam Bat tu. Hihi.

No comments: