Nuffnang ads

Tuesday 23 June 2015

(Day 13) Single Woman 30-days Blogging Challenge









Ramadhan Kareem guys.



Dah 13 hari. Yeah rajinnya aku. K fine!


Aku curi masa berblog mana laa tahu kot malam ni berotp pulak


Ha if la you guys nampak sebarang typo abaikan je la. Biasaa laa clumsy memang laa jadi ceni. Tapi kan. laptop aku punya structure abjad dia lain sikit. So yeah antara alasan aku kenapa typo.



Ni aku curi laptop kakak aku sebab Husna tengah tengok Mr Bean dekat aku punya laptop.


Okey . Topik hari ni adalah .......................


J E N G J E N G !  !

Describe how you met the last person you texted and talk about your friendship/ relationship

Uhui tajuk ni. 


Life aku macam hambar sikit. Sebab aku tak ramai kawan. Tak sampai 30 orang pun yang aku boleh anggap betul betul kawan.

So kitaran yang asyik aku sebut mesti orang yang sama.



Okey baru je semalam aku otp dengan bonceh.


Bercerita pasal apa yang jadi cane life aku. Wei aku tak sorok satu habuk apa pun dengan dia. 


Ibarat kata luar dan dalam aku tahu dia tahu semua. Even perasaan aku yang paling halus pun dia tahu.


Insan itu adalah Batrisyia Afni.




Cepat cakap kami lawa. Hahaha


Hambar gila lagu dalam laptop kakak aku . 



Hilang feel kejap. Okey abaikan.


Haa aku panggil dia Bat.


Kami kenal sebab Jengka. Masa minggu orientasi Jengka. Act, aku takut dengan dia sebab dia pernah 'sound' aku pasal cara aku panggil nama orang pelik.

Pastu masa ceramah pasal Library kami duduk sebelah. Paham paham lah kalau boring ni.

Buat kerja gila, selfie then kami rapat.


Pastu masa malam tu kami duduk sebelah. Then aku pun buat kecoh konon nak bawak kerusi Ogawa dekat UiTM sana.


Masa dari Jengka nak pindah ke Kuantan kami sama sama menolong angkat barang. Sebab duduk blok sama so bond dia kuat sikit.


Even dak rumah aku banyak kali terasa hati sebab life aku banyak dekat bilik Bat je. 



Bagi aku laa. kalau lepak dengan Bat ni perasaan dia lain sikit. Weh dahla suka buli aku. Tapi apa la sangat jika nak dibandingkan dengan apa yang kami harungi sesama.



Aku takkan lupa masa pergi KL and Bat protective kot.


Masa dalam LRT dia asyik pandang sekeliling. Masa beratur nak beli tiket dia beratur sensorang sebab ada orang gila gatal kacau aku.


Kita share macroon sesama. *baru kenal macroon


Segala skandal aku Bat tahu.



Sampaikan kalau orang nak kenal Bat dia akan tanya oh kawan asmaa tu eh?



Sampai centu sekali.




Serius kalau ada orang cakap "jangan cakap dekat sesiapa" jangan percaya sebab dalam pada masa yang sama aku dah cakap dah dengan Bat. Same goes to other girls Noi Toi and Tiya.




Tapi aku selalu berhubung dengan Bat sebab kitorang ada wifi laju then selalu lah nak otp kan.


Kami ni rapat gila kot. Aku tak boleh nak describe rasa sayang aku dekat dia cane. Tak boleh nak cakap tinggi gunung berlian ke apa ke.



Tapi orang yang selalu ada time aku susah dia laa.



Kalau timeline twitter tu aku bising dengan dia jelah. orang lain tak sabar nak layan aku nak buat cemana kan.




Doa aku setiap hari , moga dapat Shah Alam. Tak sabar nak duduk rumah sewa sekali. Please pray hard for us!


Haa bonceh, aku nak kuih Badam okey. Taknak kuih lain. Byeee and happy iftar!

No comments: